piątek, 28 września 2012

Balsamy do ust eos

Jakiś czas temu wypatrzyłam fajne okrągłe pomadki ochronne do ust z firmy eos. Spodobały mi się ze względu na opakowanie i ich naturalne składniki.

Balsam do ust Eos jest w 95% organiczny, w 100% naturalny, zawierający masło shea i witaminę E oraz olejek jojoba. Nie zawiera parabenów, wazeliny, ftalenów oraz glutenu.


Do wyboru mamy szereg zapachów i smaków.


Ja wybrałam:
  • SUMMER FRUIT - zapach i smak letnich owoców;
  • MEDICINE TANGERINE - aromat mandarynki.

Gładko rozprowadza się na ustach, pozostawiającej je miękkie i odżywione. Ma lekką formułę, nie jest tak kremowy jak inne balsamy do ust, ale bardzo przypomina mi moją ukochaną wiśniową pomadkę z Isany.

Opakowanie jest bajeczne - okrągła kulka, w różnych kolorach, z kulistym balsamem do ust. Puki kulka balsamu jest cała, to używanie pomadki jest wygodne i bardzo fajne. Z czasem, kiedy zużycie będzie większe w ruch chyba pójdzie paluch albo pędzelek, żeby całość wybrać, a tego ja nie lubię.


Ja swoje kulki zakupiłam tutaj. Cena jednej sztuki to około 20 zł.
Fajny gadżet, ale czy wart swojej ceny, to nie wiem. Lubię swoją Isanę za 4zł :-)

2 komentarze:

  1. BArdzo fajnie te balsamy wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusisz kobieto, kusisz... ;) Uwielbiam owocowe balsamy do ust...

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...